درباره شارا | تماس | جستجوی پیشرفته | پیوندها | موبایل | RSS
 خانه    تازه ها    پایگاه اخبار    پایگاه اندیشه    پایگاه کتاب    پایگاه اطلاعات    پایگاه بین الملل    پایگاه چندرسانه ای    پایگاه امکانات  
شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - 18:24   

درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی

  درگیری در سازمان رادیو ملی آمریکا پس از متهم شدن به جانب‌داری لیبرالی


ادامه ادامه مطلب یک

مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید

  مکث بومر: نشانه‌ای که نشان می‌دهد باید واقعاً رسانه‌های اجتماعی را کنار بگذارید


ادامه ادامه مطلب دو

برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی

  برنامه‌های انجمن متخصصان روابط‌عمومی به مناسبت روز روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب سه

فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی

  فراخوان دومین اجلاس ملی مدیران روابط‌عمومی


ادامه ادامه مطلب چهار

   آخرین مطالب روابط عمومی  
  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان
  فناوری‌های نوین و هوش مصنوعی در روابط‌عمومی: ابزارها و تاکتیک‌های نوظهور برای ارتباطات مؤثرتر
  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت
  مزایای استفاده از دیوار رسانه‌ای در یک رویداد روابط‌عمومی
  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید
  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی
  تبلیغات فریبنده: تقویت روابط‌عمومی دیجیتال و امنیت تبلیغات حیاتی است
  پایان وب؟ چه خبر است؟
  عصر جمینی
  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی
ادامه آخرین مطالب روابط عمومی
- اندازه متن: + -  کد خبر: 27470صفحه نخست » گردهمایی های روابط عمومیچهارشنبه، 8 دی 1395 - 14:07
جایگاه فناوری در مدیریت محتوای روابط عمومی ‏های دانش محور
پرفسور علی ‏اکبر جلالی سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران بررسی می کند: - محتوا مهمترین بخش از توسعه اینترنت و کاربردهای آن در حوزه ‏های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می ‏باشد که اگر بصورت درست تولید و مدیریت شود می ‏تواند بیشترین اثر ارتباطی را با مخاطب در فضای مجازی برقرار نماید.
  

شبکه اطلاع رسانی روابط عمومی ایران (شارا)- پرفسور علی ‏اکبر جلالی استاد دانشگاه علم و صنعت ایران و رئیس کرسی یونسکو در آموزش و یادگیری الکترونیکی سخنران سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران در گفتگو با ستاد خبری این کنفرانس گفت:  محتوا مهمترین بخش از توسعه اینترنت و کاربردهای آن در حوزه ‏های مختلف فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی می ‏باشد که اگر بصورت درست تولید و مدیریت شود می ‏تواند بیشترین اثر ارتباطی را با مخاطب در فضای مجازی برقرار نماید.

 

محتوای مطالبی که بصورت گزارش، سخنرانی، اخبار، متن، تصویر، صدا، ویدیو، انیمیشن، بولتن و سایر محتواهایی که توسط روابط عمومی‏ ها تولید می‏ شوند باید دارای خصوصیات ویژه ‏ای هم از نظر فنی و هم از نظر کیفیت باشند که با ذائقه مخاطب سازگاری داشته و بدرستی مدیریت شده باشند. روابط عمومی دانش محور باید بتواند برای تولید و انتشار چنین محتواهایی از فناوری هم در بخش فنی و تسهیل کنندگی انتقال محتوا و هم در مدیریت و ارتقاء کیفی مطالب آن استفاده کند.


روابط عمومی ‏ها زمانی می توانند مدعی باشند که در مسیر روابط عمومی دانش محور قرار گرفته ‏اند که فناوری‏ های روز مرتبط با حوزه کاری خود را خوب بشناسند و علاوه بر آن نگاهی به فناوری‏ های پیش رویی نیز داشته باشند. به عنوان مثال بهره‏ مندی از شبکه‏ های اجتماعی زمانی برای یک روابط عمومی دانش بنیان موثر خواهد بود که بتواند نقش موثری در تولید محتوا و مدیریت محتوایی که از طرف خود و یا دیگران تولید می‏ شود نقش داشته و به بهترین وجه ممکن از آن شبکه ‏های اجتماعی امروز و فردا که بصورت حقیقت مجازی خواهد بود، در پیشبرد اهداف خود استفاده کند. بنابراین یک روابط عمومی دانش محور باید راهکارهای فنی تولید محتوا و نحوه مدیریت آن را در مراحل پیش از تولید، در زمان تولید و بعد از تولید بخوبی بشناسد.


برای دست یافتن به یک روابط عمومی دانش محور باید بستر سخت ‏افزاری، نرم ‏افزاری و منابع انسانی آموزش دیده آن را فراهم نمود و علاوه بر آن باید استراتژی مشخص و راهبردهای مناسب و متکی بر فناوری‏ های روز را مورد نظر داشت.


در این مقاله جایگاه فناوری در مدیریت محتوای روابط عمومی‏ ها دانش بنیان مورد بررسی قرار گرفته و راهکارهای مناسبی, شامل عناصر سخت ‏افزاری، نرم ‏افزاری و منابع انسانی که نمونه آن قبلا در جهان وجود دارد عرضه شده است.

 

گفتنی است سیزدهمین کنفرانس بین المللی روابط عمومی ایران با موضوع "روابط عمومی دانش محور و مدیریت محتوا"، با حمایت انجمن جهانی کارگزاران مسلمان روابط عمومی، انجمن بین المللی روابط عمومی، انجمن متخصصان روابط عمومی و برخی دانشگاه های خارجی و داخلی و با شرکت استادان، مدیران و کارشناسان صاحب نام، 19 دی ماه 1395در مرکز همایش های بین المللی المپیک برگزار خواهد شد.


علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی اینترنتی کنفرانس www.irancpr.ir رجوع نمایند.


 

   
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب روابط عمومی  

  نسل چهارم روابط‌عمومی‌


  5 اشتباه رایج در روابط‌عمومی که باید از آنها اجتناب کنید


  چگونه از روابط‌عمومی برای رشد کسب‌وکار خود استفاده کنید


  فرآیند ایجاد انگیزه در سازمان


  چالش‌های سلامت روانی متخصصان روابط‌عمومی


  آینده روابط‌عمومی مستقل


  رهبری سازمانی پایدار در شرایط بحران و عدم‌قطعیت


  عملیات روابط‌عمومی در عصر هوش مصنوعی


  تفکر خارج از چارچوب سنتی روابط‌عمومی


  ۹ توصیه برای آغاز فعالیت حرفه‌ای خبرنگاری


 
 
 
مقالات
گفتگو
گزارش
آموزش
جهان روابط عمومی
مدیریت
رویدادها
روابط عمومی ایران
کتابخانه
تازه های شبکه
آخرین رویدادها
فن آوری های نو
تبلیغات و بازاریابی
ایده های برتر
بادپخش صوتی
گزارش تصویری
پیشنهادهای کاربران
اخبار بانک و بیمه
نیازمندی ها
خدمات
خبرنگار افتخاری
بخش اعضا
دانلود کتاب
پیوندها
جستجوی پیشرفته
موبایل
آر اس اس
بخشنامه ها
پیشکسوتان
لوح های سپاس
پیام های تسلیت
مناسبت ها
جملات حکیمانه
پایان نامه ها
درباره شارا
تماس با ما
Shara English
Public Relation
Social Media
Marketing
Events
Mobile
Content
Iran Pr
About Us - Contact US - Search
استفاده از مطالب این سایت با درج منبع مجاز است
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به شارا است
info@shara.ir
  خبر فوری: معرفی کتاب «هوش مصنوعی روابط‌عمومی در عمل» منتشر شد